مقاله ترجمه شده سيستم اطلاعات مديريتي Management information system

: سيستم هاي اطلاعات مديريتي (MIS) به آن دسته از سيستم هاي اطلاعاتي اطلاق مي گردد كه معمولا بر اساس كامپيوتر استوار بوده ودر داخل يك سازمان مورد استفاده قرار مي مقاله ترجمه شده سيستم اطلاعات مديريتي Management information system|39006435|f-next|دانلود مقاله مدیریت,مقالات رشته مدیریت,ترجمه مقاله ,ترجمه مقاله مدیریت,مقاله ترجمه شده مدیریت ,مقاله ترجمه شده پشت پرده سيستم اطلاعات مديريتي ,مقاله مدیریت,سایت دانلود مقالات آماده ,رشته حسابداری ,سيستم اطلاعات مديريتي
هم اکنون فایل با مشخصه ی مقاله ترجمه شده سيستم اطلاعات مديريتي Management information system وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

:

سيستم هاي اطلاعات مديريتي (MIS) به آن دسته از سيستم هاي اطلاعاتي اطلاق مي گردد كه معمولا بر اساس كامپيوتر استوار بوده ودر داخل يك سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد . شبكه جهاني از سيستم اطلاعاتي به عنوان سيستمي ياد مي كند كه شامل شبكه همه كانالهاي اطلاعاتي مي باشد كه در داخل يك سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد . همچنين مي توان سيستم اطلاعات مديريتي را به عنوان سيستمي تعريف كرد كه به جمع آوري و پردازش اطلاعات پرداخته و اين اطلاعات را در اختيار مديران قرار داده تا از آن در جهت تصميم گيري ، برنامه ريزي ، اجراي برنامه و نظارت استفاده نمايند . يك سيستم اطلاعاتي مشتمل بر همه بخشهايي است كه به گردآوري ، پردازش و اشاعه اطلاعات مي پردازند . معمولا اين سيستم شامل سخت افزار ، نرم افزار ، انسانها ، سيستم هاي ارتباطي مانند خطوط تلفن و اطلاعات مي باشند . فعاليت هايي كه در اين سيستم صورت مي گيرد عبارتند از وارد كردن داده ها ، پردازش داده به اطلاعات ، ذخيره سازي داده ها و اطلاعات و توليد خروجي هايي از قبيل گزارشات مديريتي .


Management Information Systems (MIS) are information systems, typically computer-based, that are used within an organization. WordNet describes an information system as "a system consisting of the network of all communication channels used within an organization". A management information system may also be defined as "a system that collects and processes data (information) and provides it to managers at all levels who use it for decision making, planning, program implementation, and control." An information system is comprised of all the components that collect, manipulate, and disseminate data or information. It usually includes hardware, software, people, communications systems such as telephone lines, and the data itself. The activities involved include inputting data, processing of data into information, storage of data and information, and the production of outputs such as management reports.