تحقیق بررسي چگونگي آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ايران

دانلود تحقیق با موضوع بررسي چگونگي آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ايران ، در قالب word و در 62 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مقدمه بيان مسأله تحقیق بررسي چگونگي آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ايران|34013402|f-next|آموزش از راه دور,آموزش از راه دور دانش آموزان,فرایندهای اجرایی تحصیل درآموزش از راه دور,مسایل بنیادی درآموزش از راه دور,تاریخچة آموزش از راه دور,مزایای آموزش از راه دور,تحقیق آموزش از راه دور,پژوهش آموزش از راه دور
هم اکنون فایل با مشخصه ی تحقیق بررسي چگونگي آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ايران وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود تحقیق

با موضوع

بررسي چگونگي آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ايران

،

در قالب

word

و در 62 صفحه، قابل ویرایش،

شامل:



فصل اول:

مقدمه

بيان مسأله

اهميت و ضرورت تحقيق

اهداف

اهداف كلي

اهداف جزئي

سوالات تحقيق

تعريف مفهومي واژه‌ها

فصل دوم:

پيشينه و تاريخچة آموزش از راه دور

مسايل بنيادي درآموزش از راه دور

رويكردهاي اساسي آموزش از راه دور

علل پيدايش آموزش از راه دور

مزايا و امكانات آموزش از راه دور

آموزش از راه دور ورويكردهاي آموزشي و يادگيري

تكامل نسلي آموزش از راه دور

اركان، ويژگي‌ها و مباني آموزش از راه دور

آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ايران

تفاوت‌هاي موجود بين دانش آموزان نظام حضوري و فراگيران آموزش از راه دور

طبقه بندي مخاطبين

روش‌ها و فرايندهاي اجرايي تحصيل درآموزش از راه دور

چالش‌ها و دغدغه‌هاي مرتبط با آموزش از راه دور

فصل سوم:

روش تحقيق

فصل چهارم:

طرح تحقيق

فصل پنجم:

يافته‌ها و نتايج

محدوديت‌هاي تحقيق

راه كارهاي پيشنهادي تحقيق

منابع و مآخذ

پيوست‌ها


چکیده تحقیق

:

اين مقاله درصدد است تا ضمن تبيين مباني، چگونگي و چيستي آموزش از راه دور، به تناسب سازي اين آموزش‌ها در كشور اشاره داشته باشد، به همين مناسبت مباني و تعاريف آموزش از راه دور و رويكردهاي متفاوت مورد بررسي قرار گرفته پس از تشريح رويكرد تلفيقي، به تشريح وضعيت آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ايران پرداخته است و در اين راستا روش‌ها و فرايندهاي اجرايي و چالش‌ها و دغدغه‌هاي مهم در شكل گيري اين آموزش‌ها بيان شده است.

آنچه حائز اهميت است آنكه، آموزش از راه دور در كشورما در ابتداي راه است و براي پيشرفت و گسترش آن بايد فعاليت‌هاي در خور فكري و عملي بسياري به مدد آيد.